Overblog
Follow this blog Administration + Create my blog
استراتژی CRM ، تعامل با کارمندان و تجربه مشتری

استراتژی CRM ، تعامل با کارمندان و تجربه مشتری

عبارت ” تجربه مشتری ” به همه مواردی اشاره می کند که مشتری در زمان برقراری ارتباط با یک شرکت، درک کرده، تفسیر و تجربه می کند. این تعاملات می تواند در هر جا، هر زمان و در اشکال متفاوتی اتفاق بیافتد. هر چیزی که شرکت یا افراد موجود در آن شرکت بیان می کنند،...

Read more

تکنیک ها و استراتژی های CRM برای حفظ مشتری

تکنیک ها و استراتژی های CRM برای حفظ مشتری

سناریو کسب و کار در تکامل دائم با مشتریان قدرتمندی است که به اطلاعات نامحدود از طریق رسانه ها و اینترنت در دسترس دارند. انقلاب دیجیتال قدرت را از دستان مدیران کسب و کار به دست مشتریانی سپرده است که آگاهی زیادی از سناریوی رقابتی دارند و از اینرو در انتخاب...

Read more