Top posts

  • استراتژی CRM ، تعامل با کارمندان و تجربه مشتری

    09 November 2017 ( #تجربه مشتری )

    عبارت ” تجربه مشتری ” به همه مواردی اشاره می کند که مشتری در زمان برقراری ارتباط با یک شرکت، درک کرده، تفسیر و تجربه می کند. این تعاملات می تواند در هر جا، هر زمان و در اشکال متفاوتی اتفاق بیافتد. هر چیزی که شرکت یا افراد موجود در آن شرکت بیان می کنند،...

  • تکنیک ها و استراتژی های CRM برای حفظ مشتری

    09 November 2017

    سناریو کسب و کار در تکامل دائم با مشتریان قدرتمندی است که به اطلاعات نامحدود از طریق رسانه ها و اینترنت در دسترس دارند. انقلاب دیجیتال قدرت را از دستان مدیران کسب و کار به دست مشتریانی سپرده است که آگاهی زیادی از سناریوی رقابتی دارند و از اینرو در انتخاب...

  • راهکارهایی برای تعیین بودجه بازاریابی

    24 April 2018 ( #بودجه بازاریابی, #اشتباهات بزرگ فروش )

    برای اغلب شرکت ها پاسخ به این پرسش که باید چقدر پول صرف بازاریابی خود کنند، بسیار دشوار است و در بیشتر مواقع مدیران بنگاه ها دچار سردرگمی، تردید و ابهام از درستی میزان بودجه ای هستند که هرسال برای فعالیت های بازاریابی شرکت خود اختصاص می دهند. چرا تعیین...

  • پیشگیری از اشتباهات بزرگ فروش

    12 September 2017 ( #اشتباهات بزرگ فروش )

    11 اشتباه اصلی در فروش که باید از آن ها پیشگیری کنید پیشگیری از اشتباهات بزرگ فروش نیازمند صرف زمان برای تحقیق و برنامه ریزی و نیز شناخت زاویه دید مشتری است. اگر بتوانید مدیران را در این مسیر با خود همراه کنید می توانید ایجاد سیستم فروشی کارآمد را تضمین...

  • فراتر از ارتباط با مشتری: شناخت، تحلیل و واکنش به الگوهای رفتاری مشتری

    05 September 2017 ( #ارتباط با مشتری )

    آمارها نشان می دهد الگوهای رفتاری مصرف کنندگان و شیوه هایی که برای خرید برمی گزینند، طی چند سال اخیر کاملاً تغییر کرده است: اهمیت ارتباط با مشتری در تکرار خرید؛ یک شیوه تضمین جریان درآمدی ثابت برای شرکت، داشتن مشتریان وفادار است و به همین دلیل است که...

  • مشتریان‌ را بشناسید

    01 August 2018

    آیا واقعاً بهتر نبود چنانچه تنها یك بار، یكی از خدمه های شركت های مطمئن هواپیمایی بابت گم شدن بار یا چمدان شما و یا به خاطر تأخیر در پرواز، عذرخواهی خالصانه و بی پیرایه ای را به شما تقدیم می كردند؟ چنانچه با خطوط هواپیمایی Continental و با سرویس first...

  • انواع نیازهای مشتری

    02 August 2019

    نیاز مشتری به لحاظ مفهومی و در نظر عامه، نیاز، مترادف با حاجت، درخواست، استدعا، التماس، مقصود، آرزو، میل، خواهش، محبوب، فقر، تنگدستی، اظهار خضوع، خشوع، تضرع و... کاربرد یافته است. از مجموع این مفاهیم می توان نیاز را هر نوع کمبودی دانست که برای انسان به...

  • مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) چیست؟

    09 June 2020

    مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) پیش از خرید آغاز می شود، پایش مداوم بازار و تغییر روندها و علائق مشتری، توسعه محصول متناسب با نیازهای بازار و سعی در جذب مشتریان بالقوه، و در ادامه و پس از فروش نیز با فراهم آوردن خدمات پس از فروش به بهترین نحو سعی در حفظ مشتری...

  • الزامات و امکانات پیاده سازی نرم افزار CRM (مدیریت ارتباط با مشتری)

    24 September 2020

    برای پیاده سازی یک نرم افزار CRM ابتدا بایستی یکسری از امکانات و الزامات را برای کسب و کارتان فراهم کنید، آیا تاکنون به آنها فکر کرده اید؟ یک نرم افزار CRM در چه صورتی بهترین و بالاترین بازده را برای یک کسب و کار خواهد داشت؟ آیا تمام نرم افزارهای CRM...

  • مفهوم و اهداف و فرآیند های اصلی CRM و ارتباط آن ها با نرم افزار CRM

    14 November 2021

    از CRM همانند بسیاری از مفاهیم مدیریت، تعاریف متعددی ارائه شده است. CRM مبتنی بر RM است و بر تکنولوژی تحت مدیریت مشتریان تمرکز دارد(پیل، 2002). اولین اقدامات CRM در اوایل دهه 1990 آغاز شد و عمدتا به فعالیت های مرکز تماس متمرکز بود. ظهور موفق CRM تحت تاثیر...

  • Track customer loyalty using CRM

    09 November 2017

    It's easy to assume you know the pulse of your customers, but why guess when you can know for sure? This session will show you how we at Zoho build customer loyalty, gather feedback and measure the results.

  • Loyalty Ladder

    17 May 2018

    This video investigates the importance of the loyalty ladder to branding and Customer Relationship Marketing (CRM) in marketing.

  • 8 عادت روزانه برای موفقیت در فروش با کمک نرم افزار CRM

    05 June 2019

    در یک روز کاری هر کارشناس فروش متناسب با برنامه ای که دارد و متناسب با حجم کاری که دارد مشغول به انجام فعالیت های مختلف می شود. در این مطلب می خواهیم به فعالیت های روزمره ای بپردازیم که اگر با کمک نرم افزار CRM صورت گیرد مستقیما می توانند عملکرد و مقدار...

  • CRM Isn't Enough -- Here's What's Next

    09 November 2017

    My post today is a collaboration with my colleague Dave Boyce, Chief Strategy officer for InsideSales.com (as well as a board member at Forrester Research) and Justin Lindsey, SVP of Analytics for ...